Jumaat, 21 Ogos 2009

Birthday Farhanah

Hari ni aku dan Nabilah ke Carrefour Sbrg Jaya poskan kuih batang buruk pada Dr Nina (Mak Teh). sambil-sambil tu, tengok-tengok juga di Carrefour. Langkah berjaga-jaga tetap diambil. Aku dan Nabilah ambil kesempatan ini meronda-ronda sambil memakai mask. Tapi ramai juga orang yang masih tak sedar diri lagi. Teringat birthday farhanah jatuh pada 24 Ogos ni. Jadi, aku pun belilah kek untuk si kecik ni. Nanti dah mula puasa, tak larat nak makan pulak.


Kek kecil salut dengan fresh cream..mmm sedap!!! Beli yang kecil je lah. Cukup untuk kami sekeluarga. Aiman tanya mana kek dia?? Tiap-tiap hari kan beday aiman.
Aiman buat muka toya..hari ni kaki, tangan, badan semua tempat keluar jerawat (katanya) Bila aku belek-belek, rupa-rupanya dia kena chicken pox. Habis aku (send to many - prosedur biasa bila dapat info terkini atau nak up date spmething pada adik-beradik yang lain).

Tiada ulasan: